Klachten

Klachten

Op de Noorderstroom proberen we de zaken zo goed en correct als mogelijk aan te pakken. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de gang van zaken.

Indien u een vraag of klacht heeft kunt u terecht bij de stamgroepleider van uw kind. Mocht dit gesprek niet tot een oplossing leiden dan kunt u per e-mail een gesprek aanvragen met de directeur van de Noorderstroom, Patricia Cloosterman                        (patriciacloosterman@josephscholen.nl). Als dit gesprek niet tot tevredenheid leidt, kunt u zich wenden tot de bestuurder van de Stichting St. Josephscholen.

 

Als u na deze stappen toch nog een officiële klacht wil indienen, dan kunt u terecht bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC). De Stichting St. Josephscholen is aangesloten bij deze onafhankelijke klachtencommissie. Zowel ouders, leerlingen als personeelsleden kunnen een klacht kunnen voorleggen. De klachtencommissie zal een oordeel geven over de gegrondheid van de klacht en mogelijk adviseren over de te treffen maatregelen. Dit oordeel en de aanbevelingen gaan naar de bestuurder van de Stichting St. Josephscholen (het bevoegd gezag), die hierover uiteindelijk beslist.

 

Contactgegevens:

De Landelijke Klachtencommissie Onderwijs

Postbus 85191

3598 AD Utrecht

info@onderwijsgeschillen.nl

 

.